donderdag 14 april 2016

14 april 2016

Vandaag de laatste chemo-soldaatjes van dit blok in Leuven gaan halen... in sneltempo!!!

Om half 8 aangekomen in Leuven en om half 10 waren we al terug richting huis aan het komen. Aanprikken, controle door de dokter en toedienen van de chemo... het verloopt allemaal heel vlotjes.



De bloedresultaten waren ook snel gekend. Zijn witte bloedcellen waren weeral gezakt, naar amper 550. Dit was wel even verschieten. Het is de eerste keer dat we deze situatie meemaken en wat nu???
Ik heb de dokter even laten komen om wat extra vragen te stellen. Tuur mag zijn activiteiten gewoon verder zetten. Dit snapte ik niet goed, maar na een hele medische uitleg werd het allemaal iets duidelijker.

Dit neemt niet weg dat ik een dolenthousiaste Tuur met een heel klein hartje naar school laat gaan, met een hele waslijst waar hij rekening mee moet houden. Hij vraagt aan mij of ik ongerust ben en ja... dat ben ik zeer zeker. Toch maar even de juf inlichten en vragen of ze een extra oogje in het zeil kan houden. Gelukkig kunnen we terugvallen op een geweldig schoolteam! Hij doet het super goed, maar hij is toch zo kwetsbaar...




4 opmerkingen:

  1. Het is een vechtertje 👍👍👍❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alweer een moeilijke periode achter de rug. Complimentjes aan Tuur maar ook aan papa, mama en Fien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben blij dat er op school een supperteam achter tuur staat, en thuis staat er een supper team achter jullie die mogen jullie ook niet vergeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen