zondag 17 april 2016

17 april 2016

Vrijdagochtend sloeg de paniek ons even om het hart... Tuur voelde zich niet goed en hij had koorts!!! De eerste keer sinds de start van de behandeling.
We besloten meteen om hem thuis te houden van school, even al het infectiegevaar beperken. Een dagje rust en een goede nachtrust hebben hem deugd gedaan. Gisterenochtend was zijn temperatuur terug normaal en voelde hij zich terug in orde.

In de namiddag diende het volgende zich aan... Tuur had een hele pluk haren in zijn hand! Ik geloofde niet wat ik zag, maar ook ik had een hele pluk vast toen ik door zijn haren ging.
Wat nu? Wachten tot ze verder gaan uitvallen of de haren af doen?
Tuur heeft de knoop doorgehakt, hij wilde dat zijn haren afgeschoren werden... Het was een moeilijke beslissing, want hij was zo fier op zijne 'hanekam'!
Het ging allemaal gepaard met veel boosheid en traantjes... terecht!!! We gaan richting het einde van de behandeling en nu moeten die haren toch nog uitvallen... We staan terug met onze beide voetjes op de grond!



4 opmerkingen:

  1. Het is niet leuk Tuur, maar ik vind het Super Cool! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou tuur met haar of zonder haar ik vind jou even goed een toffe bink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou tuur met haar of zonder haar ik vind jou even goed een toffe bink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu het binnenkort zomer wordt is zonder veeeeel fijner
    Tuur gaat een nieuwe trend zetten en alleman gaat volgen
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen