vrijdag 14 oktober 2016

14 oktober 2016

Vandaag kreeg ik een smsje van Wubbe: ik ben onderweg naar Tuur zijn school...

Onverwacht bezoek van zijn gekke vriend... Tuur vond het geweldig!!! De springplank stond even op zijn kop...








Reactie van Wubbe na het schoolbezoek:

Vandaag veel knappe mensen gezien op de school van Tuur... bijna zo knap en lief als Tuur zelf! ik ben zeker vijf keer getrouwd op de speelplaats. tuur was helemaal overdonderd met mijn surprise. Maar iedereen kreeg een uitvoerige uiteenzetting van Tuur wat Mediclowns écht doen. "en ziet he... Ey Wubbe! Kom es hier! High five, *pets* en ziet he, knuffel!!! Dat doen echte clowns, en ni mensen bang maken."

Wat een wijze kerel die zoon van ons...

Afbeeldingsresultaat voor je maakt me trots om wie je bent quote

1 opmerking: