zondag 2 oktober 2016

29 september 2016

Vandaag zijn Tuur en papa naar Leuven vertrokken voor de laatste chemosoldaatjes van deze ronde te gaan halen.

Ook deze week verliep alles vlotjes: het verkeer, het aanprikken en zelfs het doktersonderzoek.

 
Tuur klaagde de laatste dagen van hevige hoofdpijn en had ook wat diarreeklachten. Omdat we de komende drie weken normaal gezien niet naar Leuven moeten, wilde de dokter voor de zekerheid een echo van zijn buik laten maken. Ook omdat ze 'iets' voelde in zijn buik, maar ze dat 'iets' niet kon thuiswijzen.

 
Ik, mama, was al meteen in paniek aan het thuisfront omdat ik niet bij Tuur kon zijn... wat voelde ik me machteloos en nutteloos. Dit hebben we ook al vaker meegemaakt, maar ook dit went niet terwijl ik weet dat hij bij papa ook in goede handen is.
Het duurde even eer de resultaten er waren, maar die waren gelukkig goed... in Tuur zijn buik was alles in orde!!! De chemo mocht aangehangen worden en verder moesten we Tuur goed in het oog houden.
De chemosoldaatjes waren snel naar binnengemarcheerd, dankzij speedy-Raf die er serieuze vaart achter heeft gezet! Merci!!!
Papa en Tuur konden tegen de middag naar huis vertrekken. Tuur heeft zijn bokes in de auto opgegeten zodat hij meteen aan school afgezet kon worden. Go go go Kanjer!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten