donderdag 16 juli 2015

16 juli 2015

Gisteren waren we, in leuk gezelschap, er een dagje op uit getrokken naar Dippiedoe-park. Wat heeft Tuur ervan genoten... eventjes zonder zorgen!


Vandaag heeft Tuur zijn wekelijkse bloedcontrole gehad in Heusden. Alles was vlotjes verlopen, maar het prikmoment blijft voor hem steeds heel moeilijk, met de nodige traantjes. Een prikcadeautje als beloning helpt om dapper door te bijten.

De bloedresultaten waren goed. Zijn rode bloedcellen stonden aan de lage kant wat betekent dat we maandag voor een extra bloedcontrole mogen gaan. Tuur vond het al lang oké dat hij vandaag niet naar Leuven moest gaan.

Een tijdje geleden vroeg Tuur om nog eens ergens een croque-uit-het-vuistje te gaan eten. Helaas kan dit niet tot grote teleurstelling van Tuur. Maar ik had hem toen beloofd dat mama hem wel eens zou bedienen zoals in een echt restaurant. En vandaag was het zo ver...



Met een bezoekje van Wubbe zijn we de dag vrolijk geëindigd...


Tuur en Fien liggen meteen aan zijn schepen... euhm... voeten



Wubbe krijgt rijles van Tuur...



Bouwen met Lego... of koekjes?!?!




Lekker gek doen...





Kinderchampagne drinken...



Papa en Fien genieten mee...



Dansen met DJ Ties...



Dag Wubbe, tot de volgende keer...



Tuur zijn pure lach... om van te smelten... 
Dank je wel Wubbe om Tuur te laten stralen!!!

 




3 opmerkingen:

  1. Zalig, zo mooi tuur zijn lach! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. NaTuurlijk liep het weer gesmeerd. Mijn auto was net op tijd bij de garage. Maar goed dat ik nu weet waar mijn sTuur voor dient. Tot het volgende avonTuur met mijn liefste vriend!! . Ik steek straks mijn frigo vol met kinderchampagne voor als Tuur en ik gaan trouwen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie lach die zo sprekend is! Super Tuur!!! x

    BeantwoordenVerwijderen