zaterdag 7 maart 2015

25 februari 2015

Tuur gaat niet meer fulltime naar school omdat hij te veel pijn heeft. 
De eerste dag 'alleen' thuis met Tuur en Ties. De andere dagen had ik volgepland om niet te moeten denken, stilstaan,... Het is moeilijk, de confrontatie is groot.. Tuur heeft het niet gemakkelijk: veel pijn, vannacht overgegeven (van de spanning?)... Het is heel moeilijk om tot hem door te dringen, hem te bereiken.. Hij leeft volledig in zijn cocoon. Hij is met heel veel dingen bezig, maar ik weet niet wat. De angst die hij heeft is groot, maar hij kan het niet goed benoemen.
Het is voor mij ook heel moeilijk, de confrontatie is groot en de spanning bouwt zich op...
Het is nu echt aangewezen zijn op mezelf en dat is niet gemakkelijk. De kracht die ik voel als ik bij andere mensen ben, voel ik niet zo goed als ik alleen ben. Dan slaat de twijfel, onzekerheid toe... :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten