woensdag 25 maart 2015

25 maart 2015

Vroeg uit de veren... vandaag wordt Tuur zijn prikdoosje geplaatst. Om 7.15 komen ze ons halen om mee naar het OK te gaan. Nog even tijd voor wat gekke foto's...




Na een uurtje wachten, mocht ik terug naar Tuur. Alles is goed verlopen en Tuur is goed gezind wakker geworden. Er kon zelfs meteen een kusje vanaf voor papa...



Eens terug op de kamer stond de ergotherapeut al klaar om met Tuur wat oefeningen te doen. Na afloop was ook zij verbaasd over de vorderingen die Tuur heeft gemaakt de afgelopen 3 weken!
Hij heet niet voor niks Super Tuur...

Hij heeft vandaag zijn kanjerketting gekregen. De kanjerketting is opgezet als beloningssysteem voor kinderen die behandeld worden voor kanker. Na elke behandeling, ingreep of onderzoek krijgt ieder kind een speciale kraal. Tuur zijn ketting is gestart vanaf deze week...



Tuur heeft de muziekmicrobe te pakken... Vanmiddag heeft hij zelf zijn eerste single opgenomen ;-).
Hoor hier de primeur...



Ook vandaag is Tuur weer gaan knutselen... Voor de paasversiering in huis zal Tuur wel zorgen.





Een nieuwe wending...
Ze gaan vandaag zijn chemo al opstarten omdat hij zo goed is. Best wel spannend!!!
Dit betekent ook dat we (normaal gezien) een dagje vroeger dan gepland naar huis mogen!!!



Go go go Super Tuur!!! You can do it!!!








8 opmerkingen:

  1. Lieve Tuur, ik hoop dat het meegevallen is voor jou vandaag, ik was wel wat ongerust toen mijn mama me vertelde wat je vandaag te wachten stond. Je knutselwerkjes vind ik super gedaan! Heel veel kusjes en knuffels van Lenthe xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Super-Tuur. We volgen je blog dagelijks. We vinden je super dapper!!! We wensen jullie nog veel goede moed. Groetjes Kato,Kasper (springplank en intussen Buidtelberg) Tom en Vanessa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuur wat ben ik Super Fier op jou!!! Ik duim heel erg mee en ik weet zeker dat het je zal lukken, want je bent een dappere, flinke SUPERMAN! Go Tuur, you can do it xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ook weer een dikke pluim voor jou Annemie!! Jij doet dit ook SUPER!!! Kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed zo Tuur! Je bent dezelfde dag als Stanneke met de chemo gestart en toeval of niet... Vandaag kreeg hij van vrienden 2 Supermanpakjes. SuperTuur en SuperStan gaan die vieze tumorbeestjes verslaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige foto's!!! Super goed bezig super Tuur!!! En die kanjerketting gaat heel lang worden bij je daar ben ik zeker van!!! Gaan met die banaan!!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai Tuur, wat heb je dat weer goed gedaan!! Super van jou!! You can do it!! Zoals een echte SUPERMAN!!! xxx juf Hilde

    BeantwoordenVerwijderen